lørdag 21. februar 2015

Dag 9: Fridag

Dag 9

Spesielle mønster i sanda som vannet lager
 I dag har også vært en fridag. Vi skal gjøre mye neste uke, så har vært litt fri denne uken. Så denne dagen har jeg sola meg litt ved bassenget, også var jeg med å gikk tur på stranda med Åsvald, Toril, Sveinung, hans kone Karin og datter Mette, begge de to kom i går og skal være her en uke.
Det var noen som kjente meg igjen fra sist vi gikk tur på stranda. Så de kom å snakket igjen, og mange andre kom å ville gå med oss og/eller få oss opp dit de jobbet. De kan bli litt innpåslitne, så hender vi bare går og nesten ikke svarer. Man skjønner ikke hvordan det er før man opplever det selv nesten. Men hygglige er de jo da.
Er veldig fint vær, men er fortsatt mye vind men det roer seg etterhvert. Varmt er det uansett, og varmere skal det bli denne uka.
De spør alltid om de jeg er med er foreldrene mine, så vi sier ja. Så Toril har blitt mammaen min nede her og Åsvald har blitt pappaen min nede her, har hendt jeg har sagt at Sveinung er pappaen min og, spørs hvem jeg er med. Grunnen til at jeg sier det er at da kan det hende de ikke tørr å snakke så mye eller hvertfall gir seg litt og det er noen ganger litt godt.

Vi gikk å satte oss på en restaurant som ligger på stranda, der spiste vi lunsj. Jeg spiste en kyllingsandwish med chips, lite kylling men mye løk.
Plutselig kom det et korps gående, ganske få da. Men vi ga de noen dalsi, noen av de var bare guttunger.

Etter vi kom igjen fra stranda lå jeg litt ved bassenget og var så vidt ute i bassenget før jeg gikk på rommet. Også gikk jeg opp på supermarkedet med ei dame som heter Ingunn for jeg måtte ha meg litt vann og solkrem.
I kveld har jeg skjønt vi skal spise et sted, men vet ikke hvor og når. Det finner jeg antagelig ut av. I morra skal vi ha beachparty på stranda med fadderungene og litt sånt, er det for mye vind flytter vi det til Anbjørg sitt hus. Men musikk og mat skal vi uansett ha :)

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar