mandag 16. februar 2015

Dag 4: Besøke helsesenteret

Dag 4

I dag dro vi på helsesentereret klokka 10. Omar kom å hentet oss på hotellet. På helsesenteret var det mange mødre med ungene sine, som skulle få vaksiner. Vi ble vist rundt over alt! Og i hvert rom fortalte de hva de drev med inne der. De virka dyktige og kunne det de drev med, så det så ut til å være et ganske bra helsesenter.
Dette var på labben
Vi dro å hentet noen som ikke var med på helsesenteret for de hadde vært der før, også reiste vi til en restaurant som het Calypso tror jeg. Den ligger like ved sjøen og ved et lite vann hvor det er 12 krokkodiller, vi så noen men klarte ikke å få veldig brae bilder. Der spiste jeg grilled fish with chips, det var veldig godt!
Hvis du ser godt etter, ser du den i den åpningen der haha
Vi dro inn til Senegambia etterpå, der skulle noen kjøpe sko til fadderbarna sine. Vi satt litt på en restaurant før vi dro til hotellet. Jeg slappet av lenge for jeg var sliten etter en lang og varm dag. 
På kvelden satt jeg på terrassen til Åsvald og Toril å snakket mye med de før vi gikk ut å spiste kveldsmat på Eddie´s like borti veien her.
Nå skal jeg dusje og så legge meg, i morgen skal vi jobbe på en skole, sortere sko og litt sånt tror jeg.

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar