onsdag 18. februar 2015

Dag 6: Fridag

Dag 6

I dag har vi bare slappet av, og det har vært veldig deilig. Det er nasjonaldagen til Gambia, så egentlig kunne vi være med på stadioen å se på et tog og se presidenten. Men man aner ikke når presidenten kommer så det hadde vært mye venting og da valgte mange å bare ta en dag fri.

Jeg var med Åsvald, Toril og Sveinung på stranda. Vi gikk en lang tur bortover vannkanten, og det var så fint! Vi gikk ikke alltid alene, for hele tiden kommer det ned noen som vil ha oss på restauranten dems. De er jo bare hyggelige, men kan bli litt mas etterhvert! 
Og alle vil bare være venner, så i løpet av turen har jeg fått meg noen nye venner haha. De er så hyggelige og skal alltid flørte litt. En idag kalte meg en engel og at navnet mitt var så fint, og han kjente meg igjen da vi kom tilbake og haha! Er jo litt gøy å få så mye oppmerksomhet da.
Vi satte oss på en restaurant og de voksne tok litt drikke. Og på veien til restauranten fant jeg en flaske, og på den lå det to lapper. Så jeg tok den med meg og åpnet lappene, men jeg kunne ikke skjønne noe av det som stod der. Var sikkert arabisk eller noe, bare se:
 Da vi kom igjen fra stranda la jeg meg på en solseng nede på hotellet. Lå der i hvertfall en og en halv time, så nå er jeg litt solbrent bak på ryggen og litt over nesa.
I kveld klokka sju blir vi henta av Omar for å dra på en restaurant hvor vi skal spise pizza. Frem til da skal jeg slappe av og være litt på hotellrommet.
Håper alle har det fint hjemme i Norge. OG GRATULERER MED DAGEN TIL GAMBIA!!

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar