onsdag 25. februar 2015

Dag 13: Syk

Dag 13

I dag var det egentlig meningen at jeg skulle overlevere sjekken på den skolen jeg var på på tirsdag. Men det gikk ikke, når jeg ble syk klokka seks i dag tidlig. Jeg har antagligvis spist en dårlig burger i går, så både oppkast og diaré.
Anbjørg utsatte det som skulle skje i dag til i morgen. Så jeg håper jeg er helt i draget til da! Det er ikke gøy å ligge inne på hotellrommet hele dagen og ikke kunne gjøre noe.
Jeg er fortsatt kvalm, men har fått noen tabletter som har hjelpet mot diaré bare. Jeg har ikke matlyst så har ikke spist noe i hele dag, bare noen få saltkjeks for litt siden. Jeg får ikke i meg noe særlig å drikke heller, men prøver så godt jeg kan.

Det her var ikke planen min akkurat, håper veldig at det gir seg før i morra og i hvertfall før flyreisa hjem! Vi snakkes i morgen.

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar