lørdag 14. februar 2015

Dag 2: Avslappingsdag

Dag 2

I dag har vi slappet mye av. Åsvald, som er en av de jeg kom hit med, kom å banket på halv ni idag tidlig og sa at de gikk ned for å spise frokost. Så da stod jeg opp, ordnet meg og gikk å spiste frokost. Maten her er god, ganske likt som hjemme, så det går veldig fint.
Etter frokost gikk jeg opp på rommet og slappet av en god stund, for jeg var fortsatt sliten etter skoleballet og flyreisen. Etterhvert kom Åsvald å banket på igjen, for da skulle vi på butikken. Vi gikk opp dit, og det er så hyggelig for alle kommer for å hilse, men mange vil være taximannen din og, så vi blir hele tiden spurt om det. Vi var en stund rundt ved butikken, satt ved en slags kafè. 
Åsvald og broren hans, Sveinung
Da vi hadde lagt varene inn på hotellrommene, gikk vi en tur på stranda. Det var en veldig fin strand, vi var der bare en liten stund, men skal ned dit igjen i morgen da fadderbarna kommer.

Da vi kom opp igjen la jeg meg ved bassenget for å sole meg, det har vært utrolig fint og varmt vær i hele dag. Blåst litt også, men for meg gjør det ingenting så varmt som det er.
Halv sju ble vi hentet av Omar, taximannen vår. Han kjørte oss til en kafè som heter Darboe´s. Der spiste vi med lærere og noen andre som hadde vært på et møte. Der fikk vi veldig god mat, Barracuda, som er fisk og chips (pommes frites) med litt salat. Det var overraskende godt! Jeg spiser ikke mye fisk, men dette var godt :) 

Alle nordmennene + Sveinung som tok bilde
Noen lærere tror jeg, og han helt bort til høyre er Omar
Anbjørg og bursdagsbarnet, han er kordinator tror jeg de sa

Omar kjørte oss til hotellet igjen og da gikk vi på rommene. Nå skal jeg dusje, så legge meg!

Dagen har vært veldig fin og jeg tror jeg kommer til å få bare fine og interessange dager her.

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar