tirsdag 28. februar 2012

Dag 17 27.02.12 og Dag 18 28.02.12


Siste dag, i dag har jeg bada i havet, vært i apeparken, vært på besøk til et barn og tatt farvel med alle. Jeg var med noen på besøk til en unge og de jeg var med kjøpte med geit, ris, olje og løk til ungen og familien. Det var litt av en opplevelse å handle geit der nede, etter den var kjøpt ble den med inn i drosja og lå på gulvet, det var ikke en vanlig drosje da, men de hadde kjøpt geit før engang og da hadde de hatt vanlig og geita hadde bare blitt bundet fast og lagt i bagasjerommet. I apeparken hadde vi med peanøtter og apene kom og tok fra hånda og sette seg på skuldra di for å få. Så pakka vi ut og dro

til flyplassen. Der spiste vi litt mat og slappet av til flyet gikk, så var det soving og avslapping til vi var i Brussel. Der ble det en liten tur innom starbucks før jeg sov i et par timer til. Så spiste jeg litt i brussel før siste flyet hjem, det var godt å komme hjem nå altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar