søndag 12. februar 2012

Dag 2 12.02.12


I dag har jeg sovet lenge og slappet av, etter jeg spiste frokost spilte jeg litt bordtennis sammen med en type jeg møtte, han var kjempe flink og spilte visst ofte. Så gikk jeg og tre andre nordmenn ned på stranda sammen med fadderbarna til to av dem, der fikk fadderbarna ri på hest som Terje leide inn. Vi ser hele tiden selgere som går rundt på stranda, de selger alt fra klokker og belter til mat.
<- Dette er et bilde av Terje og fadderbarnet hans. Han er veldig grei, og bruker mye penger på fadderbarnet sitt. Han blir ofte kalt både Santa og Bob Marley. Han er veldig sjenerøs, det går katter rundt hotellet, og noen ganger mater han dem.


Jeg gikk en tur på stranda alene litt senere, og etter bare litt så hadde jeg fått to folk å gå med, så da gikk jeg og snakket med de nesten hele turen. De er veldig hyggelige men de kan bli litt innpåslitne etter hvert. På hotellet er de veldig snille, jeg forsov meg til frokosten i dag, men det var bare å spørre så ordnet de frokost til meg.

Det har dessverre vært overskyet i nesten hele dag, så det var litt ”kaldt”, det var rundt 23 grader midt på dagen og de lokale frøs i alle fall. Det har også blåst en del så derfor ble det litt kaldt.
Alle gambierne er veldig hyggelige og smiler hele tiden, veldig lette og prate med, men det blir vanskelig å huske navnene på alle.
Til middag i dag spiste vi alle sammen pizza på en fin pizza resturant, det var kjempe godt.
I morra skal vi til Brikama og se på en slags skole der så det blir nok spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar