mandag 20. februar 2017

Dag 3 - Fridag

Dag 3-Fridag på hotellet

Idag hadde vi fridag, og den har jeg og resten brukt til å kose oss i sola:) Jeg har bada og sola meg og slappet godt av.
I 18 tida kom Anbjørg og tok med meg, Maria og Karoline ( to elever fra rosthaug) på en restaurant like ved den stranda vi var på igår. Der spiste jeg bare en god fruktsalat, siden det da ikke var lenge siden vi hadde spist lunsj på hotellet.
 På vei hjem igjen stoppa vi innom et supermarked, hvor jeg kjøpte litt mat og drikke til turen imårra. Det blir en to dagers tur uten nett, så derfor blir det ikke noe blogg-innlegg før i overimorgen. Vi må opp klokka 06:00 imårra, så nå må jeg nok legge meg.

 lunsj på hotellet
 et av de mange løs-dyra som går rundt her

uttafor Calypso (restauranten)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar