onsdag 19. februar 2014

18.2.14

DAG 5
Jeg stod opp og spiste frokost som vanlig. Kanskje et par timer etter det, gikk jeg, Sander og Sissel til stranden. Der spiste vi først lunsj, og etter det badet vi, og spilte fotball. En av de som spilte fotball med oss på mandag var der og spilte med oss igjen. Det kom også to gutter, en på 13 år og en på 8 år og spilte og pratet med oss. Da vi hadde vært der i 3 timer skulle vi gå opp til hotellet igjen. Da kom en til vi spilte fotball med(han jeg fikk halskjede av) og følgte oss opp til hotellet. Da klokken var halv 8, møttes vi i lobbyen og skulle spise middag. Vi spiste på en restaurant som heter Muna, som ligger rett under hotellet. Der spiste jeg afrikansk mat, men jeg var så forkjølet så jeg kjente ikke smaken. Så jeg må nok få smake på det en gang til. Etter vi hadde spist der, gikk jeg opp på hotellet og la meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar