mandag 3. mars 2014

28.2.14

DAG 15
 Da klokken var ca. halv 10  reiste 7 av oss til en skole som heter Madiana ABC Nursery School. Der sang de for oss og vi fikk se hvordan klasserommene var. Etter vi hadde vært der, reiste vi til et litt finere hotell  og  tok oss litt drikke. Så reiste vi tilbake til hotellet. Jeg skulle jo reise da, så jeg og Lisbeth gikk til Senegambia og handlet litt før jeg skulle dra. Da klokken var ca. 6 reiste vi til flyplassen, og da jeg skulle sjekke inn, fant vi ut at jeg ikke skulle dra før lørdag. Også hørte jeg at jeg måtte sitte alene på en restaurant på flyplassen og  vente på Anbjørg.  Men jeg fikk heldigvis stå med en mann som jobbet der. Så det var litt tryggere. Jeg stod med han i ca. en halv time, også kom Anbjørg å hentet meg. Så kjørte vi rett til Ali Baba og spiste der.  Og i natt sov jeg på terrassen til Anbjørg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar