søndag 15. februar 2015

Dag 3: Fadderbarnbesøk

Dag 3

I dag startet jeg dagen med å bli vekket av at Åsvald banket på å sa de gikk ned til frokosten igjen. Jeg ordna meg, så spiste jeg. Hver dag tar jeg med meg malariatablett ned til frokosten for den må jeg ta med mat.
Jeg gikk opp å ordnet meg, for halv tolv kom fadderbarna hit. Sju fadderbarn, alle er jenter. De var så herlige alle sammen! Og så nydelige alle sju!! Først ble jeg med Åsvald og Toril opp på rommet dems med dems fadderunge. Hun fikk litt godteri og vi snakket litt. Så kom læreren hennes med noen medisjonspapierer, etter det gikk alle for å spise. Det tok en tid med maten, men ungene fikk en kvart kylling med chips og vi andre bestilte litt forskjellig.
Toril og Åsvald sitt fadderbarn med gaver fra barnebarnet dems
Da alle hadde spist gikk vi ned på stranda, og gud som de jentene hadde det gøy. Jeg bada med de, vi gikk litt ut og de holdt seg fast i meg. De sa de kunne svømme, men det var bare noe de sa, haha. Vi bada en stund, for de hadde det så gøy. Det er ikke ofte de ser havet disse her! Vi spilte litt fotball også.
Alle fadderbarna badet bortsett fra to som var tvillinger, de var litt redde
Da vi kom opp igjen gikk alle på rommene, så jeg gikk til mitt eget og slappet bitte litt av. Etterhvert gikk jeg ned igjen, da skulle de reise. Så vi sa hade også gikk jeg for å sole meg litt, men var ikke mye sol. Så jeg snakket litt med en som jobbet ved bassenget, de kommer jo bort å spør om så mye og snakker og er bare hyggelige. Etterhvert gikk jeg opp på rommet og resten av kvelden skal jeg vell få spist, har ingen andre planer egentlig! :)

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar