fredag 21. februar 2014

20.2.14

DAG 7
Det har vært en fridag. Etter vi hadde spist frokost gikk jeg, Sander og Sissel en tur på stranden. Vi gikk til et annet hotell der det var stort fint basseng og stor plass. Der badet jeg og sander nesten hele dagen. Vi spiste også lunsj der og da kom det aper som hadde rømt fra apeparken, så det var litt morsomt! Da vi hadde vært der i flere timer, gikk vi tilbake til hotellet også gikk vi å spiste middag, på en litt finere restaurant som viste seg å ikke være så fin.. Vi fikk veldig lite mat for pengene og det var noen som var veldig missfornøyde med maten. Og på toppen av kaka kom det en diger rotte krabbenes på alle fire en halv meter unna beina mine. Det var jo ikke akkurat det man hadde forventet av en sånn restaurant. jeg prøvde å ta bilde av den, men det forsvant dessverre før jeg fikk tatt bilde.. Etter vi hadde brukt opp alle pengene våre der, reiste vi til hotellet og la oss.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar