lørdag 18. februar 2012

Dag 8 18.02.12

I dag har jeg ikke gjort så mye, jeg har solet meg litt, spilt litt bordtennis, spilt litt fotball og badet i havet. Det har vært ganske godt og varmt i dag i solen og det har vært godt og få vilt ut etter gårsdagens tur. I dag er det nasjonal dagen/independence day til Gambia, det var den dagen engelskmennene forlot Gambia og i går


Så dro jeg på en liten tur og så litt rundt sammen med en guide jeg møtte i går. Til slutt spiste vi middag på smiling Coast og hadde det gøy.
da vi kjørte hjem igjen fra Banjul så vi at det var pyntet opp med masse lys og sånn fordi presidenten skulle kjøre igjennom der. På hotellet har det ikke vært noe tegn til feiring, men i Banjul skulle det visst være marsjering, opptog og mye styr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar