tirsdag 14. februar 2012

Dag 4 14.02.12

Dag 4 14.02.12

Først i dag slappet jeg av og solte meg. Jeg tok også og duppet meg litt i bassenget. Så gikk jeg meg en tur sammen med samme type som jeg gikk med en gang før, jeg bare sa jeg skulle gå en tur så ble han med sånn helt uten videre. Etter hvert spiste jeg lunsj på hotellet, det var dagens suppe som var en fiske suppe med reker i, det smakte veldig godt.

Så dro vi til den nyeste skolen, der feiret vi 10-års jubileumet til Butterfly Friends. Det var over tusen mennesker der tror jeg, det var barn fra alle skolene pluss noen foreldre og andre som kom for å se. Alle skolene kom med et lite underholdings bidrag, det var dansing, prating og mye mer. Det var utrolig å se de små barna danse, de var jo så flinke også hadde de en utrolig måte å bevege kroppen på. Til slutt på den festen overrekkte jeg en sjekk fra ungdomsskolen, til Butterfly Friends på 10 000 kroner, det blir omtrent 50 000 dalasis.

Til slutt var jeg nede på hotellet, der var det et band som spilte så jeg satt der litt og hørte på, men det var litt høyt så det var umulig å prate.

Tenkte jeg skulle skrive litt om hvordan det er å kjøpe ting her nede, det er sånn at de som selger ting ikke har no prislapp på det, så de sier en pris også har jeg lært at man skal iallefall ikke betale mer enn halvparten av det fordi de begynner ganske høyt, så da begynner man litt under halvparten også sier de litt lavere enn de først sa så stiger du litt og litt til man finner en pris der man møter hverandre. Eller finner en pris og sier bare "take it or leave it" også da kanskje begynne å gå, da kommer de som regel etter, eller så kan det hende at man har gått litt lavt. Det er ganske rart å drive å prute sånn, men det er tydeligvis sånn det er her

I morra skal vi møte folk som vil slutte å lemleste barna sine, så da får vi se hvordan det blir…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar