søndag 26. februar 2012

Dag 16 26.02.12

->hotellet fra stranden.

Nok en sløv dag, det har gått i havet med store bølger og solsenga, dette er siste gang jeg skriver i Gambia tror jeg, fordi vi drar i morra kveld. Jeg var en tur nedved havet om pratet med noen folk, og jeg fikk et armbånd av en som jeg har gått litt med på stranda og pratet med da jeg har vært der, også har jeg badet med en gang. Så spiste vi middag på den pizza restauranten i dag også, den heter Luigi. Det har vært en veldig bra tur med mange opplevelser, og nye folk som jeg har blitt kjent med, så det blir litt trist å dra i fra dem og flere har spurt om jeg kommer igjen til neste år, men jeg tror ikke jeg kommer til å dra tilbake alt da…

Jeg har i alle fall lyst til å dra tilbake en dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar