lørdag 25. februar 2012

Dag 15 25.02.12

I dag har jeg bare slappet av, solet meg badet og tatt det med ro, det har jo tross alt vært over 30 grader i skyggen i hele dag. Jeg var en tur nede på stranda og så på fotball og pratet litt med noen folk. Jeg har vært en tur innom dataen for å se litt hvordan skihoppingen gikk, og har bare nytt hele dagen. I kveld var vi på en indisk restaurant, det var kjempefint, og doen var jo utrolig i forhold til doene i dette landet. Maten var kjempe god, det var no forskjellig krydret kylling og ris, pluss noen veldig sterke sauser som jeg så vidt smakte på, bare en liten dråpe og det brant i munnen i lang tid... Det er litt trist å tenke på at dette er nest siste kvelden her, men det skal jo bli godt og komme hjem igjen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar